Általános Szerződési Feltételek


Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 


Mielőtt megtekintené a rendelés menetét, kérem, szánjon néhány percet az alábbiakra.


Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Zombor Márk egyéni vállalkozó

Székhely: 9400 Sopron, Gidapatak u.3/L 1.em.3.

Adószám: 60229423-1-28

Cégjegyzék szám: Nysz.19292886

Kibocsátó cégbíróság / okmányiroda: Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Soproni Járási Hivatala

Átutalási adatok: OTP Bank - Számlaszám: 11737083 21084881

Szerződés nyelve: Magyar 

Elektronikus levelezési cím: [email protected]

Kapcsolattartó: Lőkös Virág

Vevőszolgálat elérhetősége: H-P: 9-18 h 

Telefon: +36205692778 

Tárhely szolgáltató:  ININET Internet Kft. (1033 Budapest, Harrer Pál u. 14. VII/35., Cg. 01-09-970252)


A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

A kínált termékek besorolási köre: óra, ékszer (nemesfém kivételével), egyéb (bizsu), díszműáru, műalkotás, népművészeti és iparművészeti áru. Csomagküldő kiskereskedelem.

Szállítás típusa:  Magyar Posta  

Kiszállítás bélelt borítékban, ajánlott levélként. Egységes szállítási díj 500 Ft. 20 000 Ft feletti megrendelésnél a kiszállítás ingyenes.


A megjelenített termékek on-line vásárlással, postai házhoz szállítással rendelhetőek meg. A termékekre és a szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Felhívjuk figyelmüket, hogy webáruházunk minden vásárlóját, aki  természetes személy (az új Ptk. szerint  fogyasztónak csak az minősül, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet alapján elállási jog illeti meg, amely a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében 8 napról 14 munkanapra bővült. E jogával tehát a termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 munkanapon belül élhet. A vételárat azonban nem áll módunkban visszaszolgáltatni, ha a megvásárolt termék egyedi utasítások, kérések alapján készült. 

Amennyiben a Vásárló az árut nem rendeltetésszerűen használta, a FLOW Design Webshop üzemeltetője (Zombor Márk egyéni vállalkozó) kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. A kártérítés összege nem lehet nagyobb a termék vétáláránál. A vásárló elállási jogának érvényesítésekor köteles viselni a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit. 

Fenntartjuk a jogot, hogy a weboldalt bármikor felülírjuk, vagy elérhetőségét megszüntessük. Nem garantáljuk, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és (vagy) hibamentes lesz. Az egyszerűbb elérhetőség miatt a weboldal tartalmazhat olyan külső weboldalakra utaló hivatkozásokat, amelyek harmadik személy tulajdonát képezik, vagy amelyeket harmadik személy üzemeltet. Ilyen külső weboldalak meglátogatásakor, mielőtt az oldalakat felhasználná a kedves látogató, kérjük, nézze át és értsen egyet az adott webhely használati szabályaival. Azt szintén elfogadják a látogatók, hogy nincs ráhatásunk az ilyen külső weboldalakra és nem vállalunk semmilyen felelősséget a külső weboldalakon készített és ott megjelenő anyagokért.  

Termékeinket előre utalás után, az összeg számlára érkezését követően, bélelt borítékban, ajánlott levélként (mindenkor a megrendelő fizeti) szállítjuk ki. Áraink bruttó árak, amelyek a postaköltséget nem foglalják magukban. A kasszánál az 500 Ft-os szállítási díjtétel a megrendelt termék árához fog adódni, a rendelési visszaigazolásban már ez a tétel is szerepelni fog.  

A megrendelések kiszállítására vonatkozóan a Magyar Posta mindenkori szállítási határidői (kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítás Sopronból történik, 3-5 munkanap) és ártarifái az iránymutatóak.  

Amennyiben külföldről vásárolna, vagy futárszolgálattal szeretné megkapni megrendeléseit, javasoljuk, hogy az  [email protected] e-mail címen vagy az elérhetőségeknél megadott telefonszámon vegye fel velünk a kapcsolatot.  

Rendelését kizárólag telefonszáma és pontos címe feltüntetésével tudjuk elfogadni, amelyeknek valódiságát ellenőrizhetjük. A megrendelés ügyfélszolgálatunk írásbeli visszaigazolása után tekinthető véglegesnek. Kérjük, gondosan töltse ki a feltüntetett adatokat, mert a téves címmegadásból származó problémákért felelősséget nem vállalunk (a visszapostázás költsége ebben az esetben is a megrendelőt terheli). 

Az áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a csomagolás, ill. a csomagot lezáró zárszalag sértetlenségét. A kísérőokmány aláírásával Ön igazolja, hogy a küldeményt rendben, sértetlen és hiánytalan állapotban átvette, és a későbbiekben ezzel kapcsolatos reklamációkat a FLOW Design Shop felé nem foganatosíthat. A termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!  

Áfás számla igényét kérjük, hogy minden esetben a rendelés leadásakor jelezze, utólagos számlakiállításra vonatkozó kérését nem tudjuk teljesíteni.  

Reklamációt nem áll módunkban elfogadni a tárgyak nem rendeltetésszerű használatából keletkező problémákkal kapcsolatban, de ha esetleg minőségi kifogása lenne, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot. A termékekre 12 hónap jótállást vállalunk. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A szavatossági és jótállási igények intézésének tekintetében a 2014 május 15-én hatályba lépett 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályozása szerint járunk el. A rendelet főbb szabályai szerint a fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Az eljárás részletei itt olvashatók: 19/2014. (IV. 29.) NGM

 Az Eladó a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény alapján jár el. 

 (Bővebben az Adatvédelem menüpontban olvashat adatvédelmi irányelveinkről.) 

Az üzletek működéséről és a belkereskedelmi tevékenység folytatásának feltételeiről szóló 1997. (I.22.) Kormányrendelet alapján a Vevő panaszát szóban vagy írásban közölheti az Eladóval. A panasz szóbeli közlése előre egyeztetett időben és helyen, Sopron terültén, vagy a fent megadott telefonszámunkon, írásbeli közlése az adatainknál szereplő e-mail címen történhet.  Panaszáról az Eladó jegyzőkönyvet vesz fel, ennek érdekében e-mailen további információkat kérhet a Vevőtől a probléma részleteire vonatkozóan.

A megrendelés leadása, vásárlás kezdeményezése egyúttal írásba foglalt szerződésnek minősül a Vásárló és a jelen webáruházat üzemeltető Zombor Márk egyéni vállalkozó (mint Eladó) között. A beérkezett megrendeléseket iktatjuk, így azok a későbbiekben is hozzáférhetők lesznek, a vásárlástól számított mintegy két hónapon keresztül. A megrendelés elküldésével Ön kijelenti, hogy a feltételeket megértette és elfogadta. 

Az esetleges jogviták elbírálására a Soproni Járásbíróság illetékessége hívatott. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú (részletekért kattintson a linkelt jogszabályra) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.


FLOW Design Shop 2016, Sopron

Legújabb termékek